22 Aralık 2010 Çarşamba

STRAWBERRY'DEN SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM...

  Bilmeyenler için anlatalım.Strawberry.net kaliteli marka ürünleri Türkiye'nin neredeyse üçte biri fiyatına satan bir kozmetik sitesidir.Yüzlerce cilt bakımı,parfüm,makyaj,saç bakımı markası mevcut bu sitede.Çok cazip indirimler yapıyorlar,çok iyi ürünleri bazen çok komik fiyatlara satın alabiliyorsunuz.Ürünler %100 orijinal.Biliyorum çünkü çok defa alışverişim oldu bu siteden.Ürünler yaklaşık 10 günde elinize ulaşıyor.Sadece parfüm alışverişlerinizde parfüm fiyatının %10'u kadar gönderim ücreti alıyorlar fakat diğer ürünlerde alınmıyor.Parfüm alışverişinizin yanına cilt bakımı,makyaj veya saç bakımı ürünü eklerseniz yine gönderim ücreti ödemezsiniz.En güzel yanı da takip no vermesi.Ürünüz elinize geçene kadar her adımını takip edebiliyorsunuz.

  Şu anda yılbaşı dolayısıyla mükemmel indirimler var.Fakat son günler,ihtiyaçlarınız varsa elinizi çabuk tutun.Ben sizler için yılbaşı indirimden şu ürünleri seçtim:


  Bu sette çok gözüm kaldı.Bugün yarın alırım herhalde dayanamam.Fiyatı da çok uygun,Sevil'de 190 tl civarında tutuyor bu 3 ürün.
   Bunu aldım bile.Şişesine bayılıp aldığım ürünlerden biri daha.Kokuyu da çok sevdim.Değişik,herkeste olmayan bir koku,aynı zamanda kalıcı.Jasmine noir...
  
 Bu kokuyu çok kişi biliyordur heralde.Tatlı,sıcak,vanilyalı bir parfüm.Çok da kalıcı.Bu parfümün sahtesine rağbet çoktur,çok beğenilir.Fiyatı burada çok uygun,bi deneyin derim,tam mevsimi..

  Bvlgari'nin parfümlerini seviyorum ben,En ağır kokusunda bile bir temizlik hissi oluyor,insanı boğmuyor.Bu da çok güzel,temiz kokulu bir parfüm.Valla parfüm ihtiyacınız varsa ve hafif kokuları seviyorsanın kaçırmayın derim...




   Bu parfümü hiç koklamadım.Bir fikri olan varsa söylesin çok merak ediyorum.Şişe tasarımı mükemmel.Süs eşyası olarak bile kullanılır yani:)
  Artık küçük küçük kabarmasın,havaya kalkmasın şu saçlar:( 

  Hem yüz hem de gözler için..Bir taşla iki kuş..
   



      Umarım beğenmişsinizdir...Siz de strawberry'deki favorilerinizi  paylaşın.Gözümüzden kaçanlar vardır belki...

     Bir de yeni üyelere 25$ üstü alışverişlerde Gosh marka dudak parlatıcısı hediye olarak veriliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...