21 Aralık 2010 Salı

COSME-DE.COM VE MISSHA PERFECT COVER BB CREAM

  Öncelikle bu kremi aldığım alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum.Cosmo-de.com uzak doğu menşeili bir site.Çok fazla ürün çeşitliliği var,sitede dolanırken başınız dönüyor.Strawberry'den farklı uzak doğu menşeili,orada çok meşhur olan kaliteli markalar da var(Laneige gibi).
  Sitenin en güzel yanı gönderim ücreti almaması ve takip no vermesi.İlk alışverişte 5$ indirim hediye veriyor ve ürününüzün yanında sample gönderiyorlar.Çok güzel birşey çünkü burada bulamadığımız markaları deneme fırsatımız oluyor böylece.
   Bu siteden şu sıralar çok moda olan Missha Perfect Cover BB Cream aldım.Ürün elime tam 2 haftada sorunsuz ulaştı.Paketlenmesi çok güzeldi ve yanında sample göndermişlerdi.

  Peki nedir bu Blemish Balm kremler?

  Bu kremler ilk önce lazer tedavisinden sonra cildi rahatlatmak ve ciltteki ameliyat vb. izleri kapatmak için kullanıırmış.Daha sonra bu Koreli kozmetik firmalarının dikkatini çekmiş ve böyle bir krem ortaya çıkarmışlar,çok da iyi yapmışlar.Birkaç markanın daha BB kremi var L'egere,Skin79,Handskin...

  Ürün 42+++ güneş koruma faktörü içeriyor,yazın da gönül rahatlığıyla kullanılır.
  Nemlendirici
  Kırışıklık giderici
  Gözenekleri tıkamıyor
  Ten tonunu düzgünleştiriyor
  Düzenli kullanıldığında cilt sorunlarını tedavi ediyor.

Daha ne olsun..
Ben kullanıyorum ve çok memnunum.Gerçekten de cildimin tonunu düzenliyor,cildim parlıyor,makyaj yapmak ihtiyacı bile duymuyorum.
Yalnız ürünün sadece 2 rengi var ve Asyalı kadınların ciltleri çok açık renk olduğu için ürünün koyu tonu bile bizim esmerlere uymayabilir.Buğday tenliler 23 numarasını(koyu olanını)tercih etmeliler.Ürünü kullandığınızda rengi uyum sağlamazsa hemen telaş etmeyin,5 dk. kadar sonra ciltle iyice bütünleşiyor ve daha doğal hale geliyor.

Benim aldığım 21 no light bej


Bu krem bir fondöten değil yanlış anlaşılmasın.Yapısı çok hafif,asla rahatsız etmiyor.Gözenekleri kapatmıyor.Renkli nemlendirici gibi.Gün içinde akma bulaşma yapmıyor.

Bu ürüne göz atmak ve siteyi gezmek için TIK TIK 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...