24 Mayıs 2012 Perşembe

Yaz Parfümlerim


 Aslında şekerli,baharatlı kokuları çok severim (mesela Lolita'dan asla vazgeçemem) fakat tabi yazın o tarz parfümlerin yanına bile yaklaşmıyorum.Yaz mevsiminde içimi ferahlatan kokuları daha çok tercih ediyorum.İşte havalar ısınınca kullanmaya başladığım parfümlerim bunlar.Kokularını tarif etmeye çalışacağım ama çok beceriksizim bu konuda hatırlatayım:)

 Önce en çok sevdiğimle başlamak istiyorum.
Jil Sander SUN:Bildiğiniz güneş yağı kokusu.Aslında bende şöyle bir his uyandırıyor:Sanki kavuran bir güneşin altında sıcacık kumlarda güneşleniyorum ve güneş yağı kokusuyla denizin kokusu hafif bir rüzgarla karışıyor:)Yani bu parfüm tam anlamıyla yazı çağrıştırıyor.O yüzden bazen kış mevsiminde de kullanmayı seviyorum içimi ısıtıyor.Gündüz kullanım için ideal.Kalıcılığı da hiç fena değil,tabi tene göre değişebilir.

Clinique HAPPY:Önceleri pek fazla sevememiştim bu parfümü ama şimdi bayıla bayıla kulanıyorum.Mutluluğun kokusu deniyor ya bu parfüm için gerçekten de beni mutlu ediyor.Çiçek ve turunçgil kokusu.Çok  canlı ve enerjik bir koku.Taptaze,fresh,tam yaz için.Kalıcılığı da çok iyi gerçekten.Bu dört parfüm içinde en kalıcı olanı bu.

Elizabeth Arden SUNFLOWERS:Ağırlıklı olarak çiçeksi ama içinde meyve notaları da bulunan bir koku.Bunu yurtdışından çok komik bir fiyata almıştım(4 euro)Çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim yani biraz daha orta yaş kadınlarına hitap ediyor bence ama yine de fena değil.Yani fiyatına göre çok çok iyi hatta.Kalıcılığı idare eder,yani rahat 4-5 saat kokusu burnuma geliyor.

Calvin Klein IN2U:İlk sıkıldığında turunçgil notaları ağır basan bir koku fakat daha sonra yavaş yavaş yumuşuyor ve vanilyanın etkisi hissediliyor.Sıcak ve odunsu bir kokuya dönüşüyor.Taze,canlı,spor yada şık farketmez her iki tarzda da kullanılabilecek bir koku.Yaz mevsimine uygun,genç bir parfüm.Tek kötü yanı çok kalıcı değil,hemen 1 saatte yok olup gitmiyor tabi ama ben kokuyu hissetmek isterim bütün gün,etraftan hissedilmesi birşey ifade etmez eğer ben duymuyorsam.O yüzden çok sıkmam gerekiyor bu parfümü o mertebeye erişebilmesi için.Çok sıkınca sorun yok,o zaman seviyorum:)

 Sizin favori yaz parfümleriniz hangileri?Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...