19 Mayıs 2012 Cumartesi

CLINIQUE SUPERDEFENSE SPF25 AGE DEFENSE MOISTURIZER



 Açıklamasında şöyle diyor:

Bu özel patentli formül, cildinizin doğal savunması ile günümüz çevresinin istekleri arasında köprü görevi görüyor. Cildin kendini korumasına yardımcı olduğu kanıtlanan özel içerik kompleksleri ile zenginleştirilmiştir. Cildinizin bugünkü çevresel tehditlere karşı kendini korumasını sağlarken UVA/UVB ışınlarının etkisiz hale gelmesini sağlarken SPF25 ile de koruma sağlıyor.





 Severek kullandığı ve çok memnun kaldığım bir nemlendirici bu.Bu aralar yanaklarımdaki kuruluktan muzdaribim ve bana iyi geldi.Aslında kıvamı bana önce çok koyu gelmişti ve kesin sivilce yapar,yağlandırır cildimi demiştim.Ama hiç de beklediğim gibi olmadı.Sürdüğüm gibi hemen emiliyor cildim tarafından ve hiç yağlı bir his bırakmıyor.Üzerine hemen makyaj yapabiliyorum.Spf içermesi de çok iyi tabi ki.
 Memnun kalmadığım iki noktası oldu.Biri içinde parfüm olmadığından kokusunun kötü olması,diğeri ise kavanoz formda olması,tüpte olsaydı daha hijyenik olurdu.
 Bendeki 30 ml boyu,yurtdışından 14 euro'ya almıştım,burada ise sanırım fiyatı 130 tl civarında.
 Genel olarak beğenim yani.Bir daha alır mıyım?Genel olarak memnun kaldım yine indirimli,promosyonlu falan görürsem kaçırmam ama kasi halde başka kremler denemeyi isterim.
  Yaş artık 28:(Sizin kullandığınız kremler neler?Anti-aging içerikli önerebileceğiniz var mı?
 Şimdilik hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...