31 Mayıs 2012 Perşembe

THE BALM DOWNBOY ALLIK

  Favori allıklarımdan biriyle karşınızdayım yine.Keşke hiç kullanmadan çekseydim fotoğrafnı ama bazen tembel oluyorum,aylar sonra yazabiliyorum aldığım şeyleri.

  İlk bakıldığında soğuk pembe görünen bu allık yüzünüzde hiç de öyle olmuyor.Tam tersi çok güzel bir canlılık veriyor.En sevdiğim pembe allığım benim.Sonunda doğru düzgün bir pembe allık bulabildim.Işıltı,sim vs. yok içinde ama öyle kadifemsi bir duruşu var ki bayılıyorum,

 Gramajı 9,9,evladiyelik yani:)Pigmentasyonu o kadar iyi ki elinizi çok hafif tutmalısınız yoksa Heidi gibi dolaşırsızın pespembe yanaklarla.Ayrıca far olarak da kullanılıyor bu allık ama ben pembe far pek tercih etmem.

Sonuç olarak The Balm hem ambalajlarıyla,hem kalitesiyle,hem de talk paraben içermemesiyle kalbimi fethetmeye devam ediyor.

İşte fotoğrafları:





Şimdilik bu kadar.Hoşçakalın.....

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...