21 Mayıs 2012 Pazartesi

MAC OPULASH MASKARA

 Şimdi itiraf etmek istiyorum ki ben tam bir "dolgunlaştırıcı maskara" manyağıyım.hangi markanın olursa olsun,kirpikleri dolgunlaştırıyor denildimi hiç kaçırmam hemen alırım.Opulash optimum black de kirpiklere görebileceğimiz en yoğun volume effekti vererek kıvırmayı,derin ve dramatik bakışlar yaratmayı vadediyor.Ama sadece vadetmekle kalıyor bence çünkü ben öyle dramatik,derin bakışlara sahip olamadım bu rimelle.
  Çok kötü mü derseniz hayır olur cevabım.Hatta bazen sevdim bile.Çünkü kirpikleri hiç yapıştırmıyor,pütürler bırakmıyor.10 tane kirpiğiniz birleşip ek kirpikmiş gibi sırıtmıyor size.Bu güzel bir özellik.Ayrıca bazı dolgunlaştıran maskaralarda olan çabuk kuruma olayı bunda yok.Uuzn ömürlü yani.Mesela Hypnose dramayı ben çok severim ama ömrü 2 ay.Bu rahat 6 ay kurumadı bende.Gün boyu akma bulaşma da yapmıyor.Cıvık  bir yapısı da yok tam kıvamında ama söylediğim gibi dolgunlaştırmıyor.Tam tersine çok doğal bir görünüm veriyor:)Bir de fırçası kocamannn:)Yani ben bulaştırıyorum hep gözümün etrafına,bu benim beceriksizliğim de olabilir tabi.Kısacası doğal duan kirpikler istiyorsanız deneyebilirsiniz bence.Ama bana göre değil bu maskara.Sanırım almam birdaha.




   Hoşçakalınnnn....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...