12 Aralık 2011 Pazartesi

SEPHORA SCULPTING DISK

  Bayılıyorum böyle paletlere.Özellilkle çantaya atıp çıkmak için ideal.Kocaman bir ayna ile birlikte yüz makyajıyla ilgili olan herşey tek bir üründe,ee daha nee..


  Bu paleti Sephora'dan mat bir pudra alacağım sırada gördüm ve hemen kaptım.Çünkü bu çok işlevli ürün pudralarla hemen hemen aynı fiyattı,hatta bazılarından ucuzdu:)Fiyatını tam şu anda hatırlayamıyorum yazın almıştım ama sanırım 36 yada 38 tl falandı,40 tl yi geçmez yani..


   Gelelim ürünümüze...Pudra,bronzer ve aydınlatıcıdan oluşuyor bu disk.Transparan ve mat bir pudrası var.Başka numarası yok transparan olduğu için,benimle ilgilenen bayan her cilt rengine uyabileceğini söyledi ama bence çok koyu tenlilere biraz açık kalacaktır bu pudra.Kapatıcılığı orta seviyede,benim cildimde herhangi bir problem olmadığı için ben memnunum,kusurları kapatabileceğini düşünmüyorum.T bölgem yağlı olmasına rağmen hiç parlama yapmıyor bu konuda da sınıftan geçti.
   Gramajı ise gayet güzel.Diğer pudralardan daha fazla tam 12 gr.
   Bronzer ise ne mat ne çok simli,tam ayarında.Turuncu tonlu bronzer sevmiyorum,bu hiç öyle değil.Tam bir güneşte yanmış görüntüsü yakalayabiliyorsunuz.Biraz fazla kaçırdığınızda palyaço gibi olmuyorsunuz bu açıdan da güzel.Ama ürün renk vermiyor da değil yani gayet başarılı.Resimde koyu gibi görünse de yüzde öyle durmuyor.Bunun da kalıcılığı orta seviye de gün içinde tazelemeniz gerekebilir.Bu da tam 5 gr.
   Aydınlatıcıya gelirsek ilk söyleyeceğim bronzer çok güzel uyum göstermesi.İkisini beraber kullanmayı çok seviyorum çok doğal ve fresh bir görünüm veriyor.Dediğim gibi doğal görünen bir highlighter bu,birazcık fazla kaçırsanız bile sizi disko topuna çevirmiyor.Fiyatına göre başarılı bence.Highlighter da 5 gr.
   Gördüğünüz gibi sadece bir pudra fiyatına bu 3 ürüne sahip olabiliyorsunuz.Hemde toplam tam 22 gram.Ben tavsiye ederim.
   İşte büyüklüğü de bu kadar...


   Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...