14 Aralık 2011 Çarşamba

MAC SPRINGSHEEN&THE BALM HOT MAMA

    İşte benim allıkta en sevdiğim ton bu iki allıkta mevcut.Daha farklı renklerde birçok allığım olmasına rağmen elim hep bu ikisine gidiyor çünkü çok canlı,doğal,fresh bir görünüm sağlıyorlar.
   MAC Springsheen ve Hot Mama allıkları bence bu tonda alınabilecek en iyi allıklar.Renkleri birbirinden neredeyse hiç ayrılamayacak kadar yakın yani aslında ikisinden birini almak yeterli.Tabi ben bu rengi görünce dayanamadığımdan her ikisini de kaptım.


   Her ikisinin de renk vermesi,kalitesi çok iyi. İkisinde de hafif golden ışıltılar var ki bu da daha canlı bir görünüme kavuşmanızı sağlıyor.Hot Mama aynı zamanda far olarak da kullanılabiliyor ,tercih sizin.
  Uzun lafın kısası ben her ikisinden de çok memnunum ve severek kullanıyorum.Ama eğer ikisinden birini tercih etmek isterseniz benim tavsiyem Hot Mama olacaktır çünkü ton aynı,kalite aynı ama fiyatı daha uygun hemde far olarak da kullanabiliyorsunuz.Son olarak The Balm ürünlerinin kutularının ne kadar muhteşem olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.

   Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...