13 Aralık 2011 Salı

AVON VİOLETTA SPARKLE OJE


     Aralık ayı kataloğundan sipariş ettiğim bu oje beni çok hayal kırıklığına uğrattı.Açıklamasında içinde elmas tozları ve akrilik bulunduğu,bu yüzden daha fazla dayanıklı olduğu yazıyordu ama maalesef öyle olmadı.İşte kanıtı bu fotoğraf.
    Bu oje hakkında yorum yazmak için 1-2 gün beklememe gerek kalmadı çünkü 2-3 saatte kendini belli etti.Tam 3 kat sürdüm ojeyi opak olması için,buna rağmen bir kaç saatte hemen uçlarından soyulmaya başladı.Zaten resimde de dikkatli bakınca göreceksinizdir tırnak uçlarımda.
   Aslında renk çok hoşuma gitti,içinde çok ufak altın simleri olan koyu bir mor.Ama Avon beni hayal kırıklığına uğrattı,en dandik ojeler bile en azından 1 gün dayanıyor,bu oje yarın sabaha kadar hiç kalmayacak heralde tırnağımda.Kısacası ben beğenmedim,tabi seçim sizin....
  Kendinize iyi bakın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...