10 Aralık 2011 Cumartesi

Cilt bakımı ritüelim

    Cilt bakımımda öyle çok kapsamlı şeyler kullanmam ben.Benim için cilt bakımı temizlemek ve nemlendirmekten ibarettir..Tabi şimdilik..Yaş ilerleyince mecburen ürün yelpazesi de genişleyecek.
    Resimden de anlaşıldığı gibi genelde Bioderma ürünlerini tercih ediyorum.Karma fakat problemsiz bir cilde sahibim öyle sivilce falan olmaz bende,tek sorun temiz tutmazsam siyah nokta olur burun üzerinde o kadar,bir d e yanaklarm özellikle bu aylarda kuru olur.Ben çok memnunum kullandıklarımdan zaten uzun zamandır kullanıyorum ve herkese tavsiye ederim,bu markaya da bir şans verin bence.Gelelim ürünlere..



Bunlar nemlendiricilerim.Göz çevresi kreminden memnunum.Yani nemlendirmesi başarılı fakat göz altlarınızda morluklar yada şişlikler varsa çok fazla ona nasıl etki eder bilemeyeceğim.Benim için göz çevremi nemlendirsin,kaz ayaklarını  uzun bir süre daha görmeyeyim yeter.Bu konuda gayet başarılı,bu 2. kutum biterse tekrar alrım.Fiyatı 54,50 tl-15ml
Bioderma sensibio light ise kışın kuruyan yanaklarımı nemlendirip T bölgemi ise yağlandırmayan güzel hafif yapılı bir nemlendirici.Fiyat 45 civarıydı sanırım 40 ml

   Bunlarda benim haftalık bakımımı yaptığım ürünlerim.Soldaki Yves Rocher'den aldığım,hakkında şu ana kadar çok yazılıp çizilen ve genelde beğenilen kayısı özlü peeling.Fiyatına göre iyi bir ürün,işlevini yerine getiriyor.Granülleri iri,çok bastırrsanız cildi tahriş edebiliyor nazik olmak lazım.Bitmek üzere tekrar alırmıyım bilmiyorum,sanırım yeni ürünler denerim.
  Sağdaki ise vakti zamanında yaptığım iherb alışverişimin ganimetlerinden.Haftada bir kere uyguluyorum bu maskeyi,naneli olduğu için cildi ferahlatıyor.Ben memnunun cildimi temizlediğini gerçekten hissediyorum.Hem ucuz,hem kocaman hem de işini iyi yapan bir ürün. Fakat bir daha nasıl alırım nereden bulurum bilmem:(


   Bu ikili ise hergün elimden düşmeyen temizleme ürünlerim.Soldaki Sensibio H2O asla vazgeçemeyeceğim bir temizleyici,makyaj çıkarıcı,tonik,göz makyajı temizleyicisi yani çok işlevli bir ürün anlat anlat bitmiyor.Kaç kutu bitirdiğimi ben bile bilmiyorum,su gibi tüketiyorum.Normal,karma ciltlere şiddetle tavsiye ederim.500 ml 49,50 tl
  Sağdaki ise yıkama jelim.Bu da güzel bir ürün.Çok kurutmuyor cildimi ve güzel temizliyor.Sabah akşam kullanıyorum cildim pırıl pırıl oluyor. Bir daha alırmıyım?Evet alırım..Fiyatı 39,50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...