17 Ocak 2012 Salı

LİLA KUTU AÇILDI..







  Bu ay Lila Kutu'mun içinden çıkanlar benden tam not aldı.Çünkü kutunun içinden çıkan ürünlerin 3 tanesi tam boy ve diğerleri de şu an tam ihtiyacım olan ürünler.Kutunun içeriği şöyle:

DEPHYTO Siyah Maske:Kutunun içinden 12 tane 8 ml maske çıkıyor.Tam boy bir ürün.Fiyatı ise 69 tl.
Good&Health Ozone Therapy Şampuan:Bu şampuan da tam boy 250 ml.
Flormar parfüm
Activar Onarıcı Göz Çevresi Kremi:Orjinal boy bir ürün daha.Buna çok sevindim çünkü anti-aging ürünlere artık başlamak istiyordum iyi denk geldi.Baya cömert davranmış Lila Kutu çünkü bu ürünün fiyatı tam 120 tl.
Max Factor Master Piece Maskara:Ürünün orjinalı 9 ml,kutunun içinden çıkan ise 5 ml.Deneyip en kısa zamanda yorumlarmı yazarım.
Max Factor Kohl Pencil:Ufacık siyah bir göz kalemi de çıktı.Daha önce Max Factor'ün kalemini kullanmamıştım,iyi oldu bunu da sevdim.
Dr. Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser: Cildi yenileyen ve canlandıran peeling.Ürünün orjinali 200 ml ve 130 tl.Bu ise 30 ml.Peelingim de bitmişti ne alsam diye düşünürken Dr. Murad'ın ürününü gelmesine mutlu oldum.

Kısacası bu ayki Lila kutu dolu doluydu ve  bana hitap ediyordu.Verdiğim parayı sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum.Ürünleri tek tek deneyip yorumlarımı yazacağım. Ben şimdiden Şubat ayı kutusunu merak etmeye başladım bile.

Lila Kutu'ya üye olmak istiyorsanız  buradan buyrun..

1 yorum:

  1. cok guzelmıs gercekten. Ben de subat ayı ıcın uye oldum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...