20 Ocak 2012 Cuma

EN SON ALDIKLARIM...

  En son yaptığım alışverişleri paylaşmak istedim sizlerle.Bazılarını alalı 3 hafta oldu baları ise daha yeni.Hepsini birarada yazayım dedim.Bakalım neler eklenmiş dolabıma...







Koton'dan bu nubuk yeleği aldım.50 tl idi sanırım fiyatı.Seviyorum böyle kürklü şeyleri.


Rossman'dan yine kuru şampuan aldım 2 tane.Çok beğendiğimi daha önceki yazımda anlatmıştım.Yedeğiyle beraber aldım.


Yine Rossman'dan oje kurutucu sprey aldım.Bu ürünü de anlatmıştım daha önceki yazılarımın birinde anlatmıştım.Güzel bir ürün ama çok çabuk bitiyor yada ben çok bol kullanıyorum.Bana ancak 1 hafta 10 gün dayanıyor.


Versace Red Jeans Edt:Bunu da Trendyol'dan 4 tl'ye aldım.Normalde indirimli fiyatı 64 tl idi.Hesaplı bir alışveriş oldu yani:)Hediye çeklerim birikmişti.Trendyol'u bu açıdan seviyorum.Bir kaç tane hediye çekini birleştirip kullanabiliyorsunuz.Kokuya gelince ben beğendim.Kırmızı şakayık,frezya,gardenya, yasemin ve vanilya  varmış içinde.Gayet kalıcı edt olmasına rağmen.Vanilyalı tatlı kokuları severim zaten.Kutusu ve şişesi de çok hoş.Bunu da sevdim.


Rival de Loop gözenek temileyi bantları da Rossman'dan aldım.İndirimdeyid 6 tlden 3 tl ye düşmüştü bir deneyeyim dedim.3 tane çıkıyor bir paketten.Kullananlar memnun kalmış.En kısa zamanda uygulayıp paylaşırım sizlerle.


Şimdilik bu kadar.Sevgilerle...









1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...