16 Mayıs 2012 Çarşamba

MAC CREMEBLEND BLUSH LADYBLUSH




  Herkese günayyyyddddııınn...Hepinizin günü çooook güzel geçsin.Sonunda bugün güneş açtı,güneşi görünce çok mutlu oluyorum ben, neydi öyle yağmurlu kapkara,kasvetli havalar ıyyy...Şimdi her yer cıvıl cıvıl,çalışmayan arkadaşlarım bizim yerimize de atın kendinizi dışarılara gezin dolaşın ohhh ne güzel:(Gerçi çok duygu sömürüsü yapmayayım ben de öğretmenim zaten 1 de çıkıyorum okuldan hehe:)

  En son postumda maybelline köpük allıktan bahsedince yine bir krem allıkla devam edeyim dedim.Mac Cremeblend Blush'ı  Maybelline'i çok sevdikten ve krem allık kullanabildiğime kanaat getirdikten sonra aldım,dediğim gibi daha önce kaçıyordum çünkü bu tarz ürünlerden. 
                                
  Ladyblush rengi Mac'in sitesinde sıcak mercan rengi diye tarif ediliyor.Ben fotoğraflarda tam rengini belli edemedim ama çok doğal ve sağlıklı duran pembe yansımalarda olan yumuşak mercan-şeftali tonlarında bir renk.Ne tarif ama(!)Kullanması çok kolay,çok güzel bir şekilde dağılıyor.Parmaklarınızla çok rahat sürebilirsiniz.Ben daha çok Mac 188 fırçamı kullanıyorum,bana daha rahat  geliyor.





    Bir de maybelline köpük allıkla karşılaştırdım renklerini,Aşağıdaki fotolarda görüldüğü gibi sağ taraftaki  maybelline daha pembe.Bir de ladyblush'ın yapısı daha koyu,fırçayla sürerken bir kaç defa geçiyorum üzerinden tam rengini vermesi için,tabi bu özellik bir taraftan da avantaj çünkü fazla kaçırıp palyaçoya dönme ihtimali yok gibi birşey.Maybelline köpük allık ise daha dikkat gerektiriyor çünkü daha yumuşak bir formu var Mac'e göre,istemeden bol kepçe sürebilirsiniz.



                                         (soldaki MAC LADYBLUSH-sağdaki MAYBELİNE no:5)
   Son olarak ben ikisini de çok seviyorum ve şu daha iyi diyemeyeceğim bence ikisi de çok başarılı ve kalıc.Tercih sizin.

  Hoşçakalınnnn....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...